El CTTC, guanyador dels IV Premis Castelldefels Digital i de les Noves Tecnologies en la categoria Tecnologia

Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya (CTTC)El Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya (CTTC) ha resultat guanyador de la categoria "Tecnologia" dels IV Premis Castelldefels Digital i de les Noves Tecnologies, atorgats per l'Ajuntament de Castelldefels i que van ser lliurats el passat 27 d'abril a Castelldefels, coincidint amb la cloenda de la Setmana de les Noves Tecnologies i de la Societat de la Informació 2007.

Al CTTC col·labora professorat de l'Escola, i diversos estudiants de l'EPSC realitzen el Treball o Projecte Fi de carrera.

Amb poc més de cinc anys de vida, el CTTC ha superat amb èxit el repte inicial d'assolir reputació internacional i compta amb una cartera d'al voltant de 400 publicacions científiques i més de 35 projectes de recerca, desenvolupament tecnològic i innovació. Actualment, doncs, un dels reptes principals del centre és la implantació en el sector industrial. A aquest efecte, l'enfocament de la transferència de tecnologia del CTTC és treure el màxim profit de la recerca realitzada per tal d'aplicar-la en projectes d'innovació tecnològica amb empreses.

Des del juliol del 2005, el CTTC té la seva seu al Parc Mediterrani de la Tecnologia, ubicat a la ciutat de Castelldefels. Conscient del seu bon posicionament per a realitzar i fomentar la innovació tecnològica en l'àmbit de les comunicacions, el CTTC ha participat activament en les activitats de divulgació tecnològica organitzades a Castelldefels des de la seva instal·lació al municipi. Mostra d'això és la col·laboració continuada a la Setmana de la Ciència de Castelldefels.

Els Premis Castelldefels Digital i de les Noves Tecnologies representen un reconeixement públic a les empreses i organitzacions de Castelldefels que destaquen perquè utilitzen, desenvolupen - en el cas de la categoria Tecnologia - i/o faciliten l'ús de les noves tecnologies. Aquests Premis tenen com a objectiu fomentar la creació i consolidació d'empreses i iniciatives que, independentment de l'àmbit de la seva activitat, hagin realitzat o desenvolupat aplicacions, productes o serveis en el camp de les noves tecnologies i contribueixin, així, al desenvolupament socio-econòmic i tecnològic de la ciutat.

Per saber més sobre el CTTC podeu visitar www.cttc.cat. Per a més detalls sobre les iniciatives tecnològiques de Castelldefels, visiteu www.castelldefels.org.