Estudiants de l'EETAC visiten l'aeroport de Barcelona-El Prat

El passat 3 de Juny de 2011 els alumnes de 3r curs de l'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, Esp. Aeronavegació van fer una visita a l'Aeroport de Barcelona-El Prat on van poder veure les seves instal·lacions com ara el SATE (Sistema Automatitzat de Tractament d'Equipatges) i el CGA (Centre de Gestió Aeroportuària) guiats pels treballadors de l'aeroport.

L'objectiu d'aquesta visita es poder conèixer de primera mà una infraestructura aeroportuària, juntament amb els processos que s'hi duen a terme i els sistemes que fan possible les operacions.

A més a més de la visita, els alumnes, també van assistir a una conferencia on els van explicar el procés que els havia dut a construir la nova terminal de l'aeroport, la T1 com també el futur que li esperaria a la T2.

Els alumnes van ser rebuts a la sala Espai de l'Aeroport on se'ls hi va presentar els principals paràmetres de l'Aeroport del Prat per a desprès visitar les instal·lacions, entre les que destaquen els esmentats SATE i CGA, punt neuràlgic on es controlen i supervisen les operacions de l'aeroport.