Èxit de la primera edició del BCN AirSim Meeting organitzat a l'EETAC

Inauguració de l'AirSim Meeting: Pau  Sendra, estudiant i organitzador, Manuel Reyes, Alcalde de Castelldefels i Jordi Berenguer, Director de l'EETACEl passat dissabte 1 de setembre va tenir lloc a l'Escola la 1a edició del BCN AirSim Meeting, que va comptar amb uns 700 assistents de tot Espanya el que ha fet que ja es consideri com el major event sobre simulació aèria que s'ha fet mai a l'estat espanyol.

L'esdeveniment va ser inaugurat per Pau Sendra, organitzador i estudiant de l'Escola del Grau en Enginyeria d'Aeronavegació, l'Ilm. Sr. Manuel Reyes, Alcalde de Castelldefels i Jordi Berenguer, Director de l'EETAC.

Trobareu més informació i fotografies de l'esdeveniment després del salt.

L'EETAC no només va cedir les seves instal.lacions. Estudiants de l'Escola formaven part de l'organització i professors de l'Escola protagonitzaven algunes de les activitats que es van dur a terme durant les 10 hores que va durar l'event; com ara xerrades i visites a les intal·lacions de l'Escola, totes elles relacionades amb la simulació aèria.

Els organitzadors van destacar com a activitats que van  tenir més èxit les xerrades protagonitzades pels professionals: Jesús Calderón, controlador aeri; Alberto Medina, pilot; Guadalupe Cortés,  vicepresidenta d'APROCTA i el president d'Aèria, Alex Bachs. També van tenir bona acollida les visites al túnel de vent, realitzada pel professors Jordi Gutiérrez, i les exposicions dels projectes de l'Escola.

Podeu veure algunes de les fotografies de la jornada a continuació. En trobareu més Picassa BCN AirSim Meeting 2012.

Manuel Reyes, l'Alcalde de Castelldefels al simulador de l'EETAC

Túnel de vent de l'Escola

Més informació: