El govern nomena al professor de l'EETAC Enrique García-Berro director del Pla Serra Húnter

El Govern ha nomenat el professor de l'EETAC del Departament de Física Aplicada, Enrique García-Berro, director del Pla Serra Húnter que permetrà a les universitats públiques catalanes incorporar més de 500 nous professors seleccionats amb criteris d’excel·lència internacional fins el 2020.

Prèviament ha estat subdirector de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (2002-2005); subdirector de l'EETAC (2004-2005) i des del 2008 vicerector de personal de la UPC. Ha estat investigador post-doctoral a la University of Illinois, va treballar al Departament of Astronomy i en el National Center for Supercomputer applicactions (NCSA) de la National Science Foundation (NSF).

Per a més informació: