Estudiants de l'EPSC fan possible la transmissió de l'UPC Saló TV a la Fira Estudia

UPC saló tvSergi Marí, Pedro Lorente, Francisco Iglesias, Boris Martin i David González són estudiants de l'EPSC i treballen amb la Fundació i2CAT. Formen part del reduït nombre de persones que fan possible tècnicament aquesta demostració tecnològica puntera. Han dissenyat i implementat l'escenari tecnològic de transmissió per Internet a alta qualitat.
Ara podeu trobar-los molt ocupats a la Fira, controlant que tot funcioni correctament, o al mediaCAT (i2CAT), en el soterrani de l'Escola, assegurant que els servidors que hi han allà i que emeten la senyal per Internet o cap a la TDT, funcionin a la perfecció.
Si voleu veure el seu resultat , aneu a http://www.upc.edu/salotv/ i allí podreu trobar les instruccions per veure l'UPC Saló TV en alta qualitat a través de la xarxa multicast, utilitzant Videolan (4Mbps) o DVTS (30 Mbps) .

Per cert, l'EPSC és l'única escola de la UPC , i segurament de tota Espanya, que té activada la xarxa multicast a totes les seves rosetes, i, per tant, pot veure aquestes qualitats.

UPC saló tvUPC saló tv