L'EETAC, present a la 4a edició del Campus Científic d’Estiu

De l'1 al 27 de juliol, té lloc el Campus Científic d’Estiu, organitzat per la Fundació Espanyola per la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, amb el suport de l’Obra Social de La Caixa

La finalitat és potenciar el interès de l’estudiantat de primer de batxillerat i quart d’ESO per la ciència, la tecnologia i la innovació.

L'EETAC participa amb el taller "Per què no podem utilitzar els mòbils a l’avió?" dut a terme pel professor David García Vizcaíno, del Dep. de Teoria del Senyal i Comunicacions. Els estudiants/tes també podran visitar el simulador de control aeri de torre del Campus.

El campus es desenvolupa a les universitats espanyoles que han aconseguit el reconeixement de Campus d’Excel·lència Internacional (CEI)

Els estudiants de 4t d’ESO i 1r de batxillerat que vindran d’arreu d’Espanya a la UPC participaran durant una setmana en un taller, a escollir entre els quatre que hi ha programats.

El Campus s’ha organitzat en quatre torns de 28 alumnes cadascun. Les activitats estaran dividides en tres blocs: tallers a la Universitat en grups reduïts, visites complementaries i sessions de presentacions de treballs, que es faran l’últim dia del campus. Els cursos que s’ofereixen aquest any estan gestionats per l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i el Campus Energia, també de la UPC.

Més informació: