Dijous 13 de març - Prepara't pel concurs: The University Challenge

El proper dijous 13 de març, a les 15h a la Sala d'Actes, tindrà lloc a l’EETAC un Workshop, organitzat pel professor Jaume Sanz (MAIV) i per la professora Adeline de Villardi de Montlaur (EETAC), per donar a conèixer el concurs The University Challenge, que forma part de la European Satellite Navigation Competiton (ESNC 2014). Entre els ponents hi haurà l'Andreas Dippelhofer (AZO), en Pere Durbá (Indra), la Pepa Sedó  (ASCAMM) i en Jorge Fuentes (Barcelona Activa).

Aquest concurs dóna l’oportunitat, a estudiants i investigadors de qualsevol camp d’estudi,  de demostrar la seva creativitat i esperit emprenedor, alhora que obtenen alguns contactes comercials valuosos.  Cal proposar nous usos potencials per a la navegació per satèl·lit en qualsevol àrea, des de la logística i l'atenció sanitària fins a les aplicacions mòbils. Podeu començar a treballar en la vostra idea amb antelació i aprofitar el workshop per comentar i millorar la proposta amb els experts.

Click here for English version.

Més informació després del salt.

ESNC ha estat a la recerca de les millors idees d'aplicacions per a sistemes de navegació mundial per satèl·lit (GNSS).

El guanyador del University Challenge ESNC rebrà 1.000 euros a través del projecte europeu del 7è Programa Marc GENIUS. Awapatent AB, una companyia europea especialitzada en Dret de patents, proporcionarà serveis de consultoria (un valor de 5.000 euros) destinada a ajudar en l'obtenció d'una patent sobre la idea guanyadora. El GNSS Research & Applications Centre of Excellence (GRACE) proporciona ajuda tècnica i consultoria de negoci per un valor de 3.000 euros.

Finalment, la Universität der Bundeswehr München (Alemanya) ofereix una entrada gratuïta a l'Escola d'Estiu Internacional de l'ESA, GNSS 2014

Les idees poden ser presentades a la ESNC University Challenge 2014 fins al 30 de juny a www.galileo-masters.eu.

El projecte europeu FP7 GENIUS (GNSS Education Network for Industry and Universities)

El projecte GENIUS se centra en la construcció de forts vincles entre universitats, instituts de recerca i la indústria. Es tracta de proporcionar beneficis directes a la indústria a través de l'aplicació de mesures per enfortir l'educació en GNSS i mitjançant el foment de la cooperació entre l'educació, la recerca i els negocis.

European Satellite Navigation Competition ESNC

És un concurs d'idees internacional que cada any reconeix les millors idees en el camp de la navegació per satèl·lit. Des de les empreses i instituts de recerca als estudiants i altres persones independents, qualsevol és lliure d'entrar-hi. L'únic que importa és la teva idea! El primer premi es d'un milió d’euros. Per obtenir més informació, visiteu www.galileo-masters.eu.

Agenda del Workshop a l'EETAC:

15:00 Welcome to the attendants

15:05 ESNC University Challenge – application examples & how to participate (A. Dippelhofer, AZO)

15:35 ASCAMM and the ESNC Regional Prize (P. Sedó, ASCAMM)

15:50 Presentation of invited companies (P. Durbá, INDRA)

16:05 Presentation of ESA's incubator at UPC, the ESA BIC Barcelona (J. Fuentes, Barcelona Activa)

16:20 Coffee break

16:35 Group work / brainstorming