5th International Conference on Intelligent Environments

Congrés 20-7Les professores de l'EPSC Dolors Royo i Angélica Reyes del departament d'Arquitectura de Computadors, com a organitzadores  de la International Conference on Intelligent Environments,  conviden a tota la comunitat de l'Escola, i ben en particular als joves investigadors en l'àmbit de les telecomunicacions en general, a assistir com a oients i/o participar activament en el congrés.  La conferència tindrà lloc a l'EPSC del 20 al 21 de juliol del 2009.

Aquesta és la següent edició d'una sèrie de conferències amb molt èxit que van tenir lloc a Colchester, Atenes, Ulm i Seattle els últims quatre anys. La conferència proporcionarà un fòrum col·laboratiu per a investigadors i investigadores de tot el món que els permetrà presentar els seus últims avenços i discutir les línies futures en l'àrea dels entorns intel·ligents.

Els estudiants i les estudiantes de l'EPSC gaudiran d'accés gratuït a la conferència. Només es requereix prèvia inscripció a dolors.royoupc.

Més informació:  http://intelligentenvironments.org/conferences/ie09/