Sessions informatives obertes per a nous estudiants

Escola Politècnica Superior de CastelldefelsPer aconseguir més informació sobre els estudis de 1r cicle i sobre el procediment de matrícula, heu de venir a una de les següents sessions informatives que es faran a la sala d'actes de l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels el dia 19 de juliol:

1a. Si vols matricular-te a l'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, especialitat en Sistemes de Telecomunicació cal que assisteixis a la sessió informativa que es farà de 9:00 a 10:30 hores.

2a. Si vols matricular-te a l'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, especialitat en Telemàtica cal que assisteixis a la sessió informativa que es farà de 10:30 a 12:00 hores.

3a. Si vols matricular-te a l'Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació cal que assisteixis a la sessió informativa que es farà de 12:00 a 13:30 hores.