Dimecres 27 de maig — Xerrada informativa: "El paper de les TIC en la cooperació per al desenvolupament"

Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en l'àmbit de la Cooperació per al DesenvolupamentEl proper dimecres 27 de maig tindrà lloc a l'EPSC una xerrada sobre el paper cada cop més important de les TIC en l'àmbit de la cooperació per al desenvolupament, impartida per diverses persones involucrades directament en el tema que ens explicaran les seves experiències. Tota la comunitat EPSC hi està convidada.

Títol: El paper de les TIC en la cooperació per al desenvolupament.

Dia: Dimecres 27 de Maig de 2009

Lloc: Sala d'actes de l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels (Edifici C4- P001).

Hora: 15.00h

Participants:

- Daniel López Codina: Director del Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC.

- Jordi Garcia Almiñana: Professor del Departament d'Arquitectura de Computadors i Cap d'Estudis de la Facultat d'Informàtica de Barcelona de la UPC.

- David Franquesa Griso: Membre de l'organització Tecnologia per a tothom.