Course on High Temperature Gas Dynamics by John D. Anderson — from 31 March to 2 April — at the EPSC

Introduction to flightEl Professor John D. Anderson, responsable d'Aerodinàmica del Smithsonian National Air and Space Museum i Professor emèrit de la Universitat de Maryland imparteix dos cursos a l'EPSC en el marc del Màster de Ciència i Tecnologia Aeroespacial (MAST) oberts a tota la comunitat universitària.

El Professor Anderson és un dels més reconeguts experts en el tema, autor de diversos llibres de text que son referència obligada en l'estudi de l'Aerodinàmica arreu del món.

- "History of Aerodynamics" del 23 al 26 de març a la Sala d'Actes de l'EPSC (C4-001pg).

- "High Temperature Gas Dynamics" del 31 de març al 2 d'abril a la Sala d'Actes de l'EPSC (C4-001pg).

Més informació, lloc i horaris dels cursos en aquest arxiu: Anderson Lectures

A més, a la biblioteca de Campus del Baix Llobregat podeu trobar els llibres de John D. Anderson: Introduction to flight, Computational Fluid Dynamics and Fundamentals of Aerodynamics, que són bibliografia recomanada de diverses optatives de la titulació Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica a l'EPSC.