Índex de participació al 5è Concurs de microrelats TECNORELATS

5è Concurs TECNORELATSEl passat dilluns 30 de juny va finalitzar el termini de presentació dels relats pel 5è concurs de microrelats TECNORELATS. El concurs havia estat convocat per l'EPSC, el Servei de Llengües i Terminologia de la UPC i l'IN3 de la UOC.

En total s'han presentat al concurs 30 relats, 8 d'ells en la categoria d'aeronàutica (enguany ha estat el primer any que hi havia al concurs aquesta categoria). Aquesta edició del concurs ha estat la que hi ha hagut més participació de la UPC.

Els estudiants de l'EPSC encara poden posar el seu gra de sorra al concurs i participar, ja que aquest any per primer cop, hi haurà premis del públic atorgats pels estudiants de l'EPSC i de la UOC. Les votacions dels estudiants començaran al setembre. La resolució dels premis es farà pública en un acte que es celebrarà durant el mes de novembre a l'EPSC, al qual estaran convidats tots els concursants.

A la següent taula podeu comprovar el resultat de la participació al concurs:

5è concurs tecnorelats 30
Nº RELATS TIC2273%