Dimecres 30 de maig - Inauguració dels allotjaments universitaris Pius Font i Quer

El Director de L'EETAC, Jordi Berenguer fent una mostra del software layar de l'Escola a l'Hble. Sr. Lluís Recoder, conseller de Territori i Sostenibilitat i al Sr. Antoni Giró, rector magnífic de la UPCEl dimecres 30 de maig tindrà lloc la inauguració dels Allotjaments Universitaris Pius Font i Quer del Campus del Baix Llobregat.

L'acte començarà a les 12:45 hores i comptarà amb la presència per part de la Generalitat de Catalunya, de l'Hble. Sr. Lluís Recoder, conseller de Territori i Sostenibilitat, el subdelegat del govern a Barcelona, Emilio Ablanedo, el Sr. Jaume Forn, director de l'Agència d'habitatge i el Sr. Joan Batlle, director del Programa Social d'Habitatge; Ilm. Sr. Manel Reyes, alcalde de l'Ajuntament de Castelldefels; el Sr. Antoni Giró, rector magnífic de la UPC i el president dels allotjaments RESA, el  Sr. Jaume Pagès.

Durant l'acte visitaran les escoles del Campus i l'edifici RDIT. També assistiran a l'acte, per part de la UPC, el Sr. Josep Bosch, vicerector d'Infraestuctures, el Sr. Francesc Solé, delegat del rector al Parc UPC, el Sr. Daniel López, delegat del rector al Campus del Baix Llobregat, el Sr. Jordi Berenguer, director de l'EETAC, la Sra. Lourdes Reig, directora de l'ESAB, i la Sra. Elisabeth Jordà, directora del Parc UPC; per part dels allotjaments RESA hi assistiran, el Sr. Thierry Igonin, director General, la Sra. Concha Osacar, consellera i el conseller Sr. Francisco Guarner.

La inauguració als mitjans: