Menció honorífica a la Qualitat en la Docència Universitària al projecte Model Rocket Workshop

roketEl 31 de maig va tenir lloc la Festa de la UPC, que cada any organitza el Consell Social per fer un reconeixement al talent. Durant l'acte es va lliurar el 10è Premi a la Qualitat en la Docència Universitària dotat amb 9.000 euros.

El jurat va acordar fer menció honorífica al projecte Model Rocket Workshop, de l'equip format pel professorat de l'EPSC Enrique García-Berro, Xavier Prats Menéndez i Adeline Villardi de Montlaur i dirigit per Josep I. Rojas Gregorio. L'objectiu principal del projecte consisteix en el disseny, construcció i llançament d'un model de coet a escala reduïda.

Més informació: 'Launch day' a l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels

El premi va ser per al projecte titulat "Planificació estratègica de les assignatures d'experimentació en enginyeria química a l'EUETIB (PEEQ)".