L'EPSC us desitja bones festes i feliç 2010!

Des de la direcció de l’Escola Politècnica Superior de Castelldefels us volem desitjar bones festes i un feliç any 2010 amb les nadales que s'han presentat al concurs d’aquest any.

Si cliqueu a la notícia veure les 3 postals guanyadores.

Una de les nadales guanyadores d'aquest any 2009 és una animació presentada per Rubén Campos Altur i Christian Nadales Real, estudiants d'E. T. de Telecomunicació, esp. en Sistemes de Telecomunicació.

L'altra felicitació nadalenca guanyadora ha estat una animació  presentada per David García Gómez, estudiant d'E. T. de Telecomunicació, esp. en Sistemes de Telecomunicació.

El jurat, atenent a la qualitat de les obres presentades, va acordar concedir un accèssit a Alberto Cuenca Granados, estudiant d'E. T. de Telecomunicació, esp. en Sistemes de Telecomunicació.

Podeu veure les nadales enviades per la comunitat EPSC al següent enllaç:

El jurat i la direcció de l'escola agraeixen la participació de tots els concursants.