3r premi al Concurs d'Idees de negoci del Programa Innova per a un projecte d'un professor i estudiants de l'EPSC

El projecte 'Race Track Microtron for Intra Operative Radiation Therapy', liderat pel professor de l'EPSC Iouri Koubychine i amb tres estudiants de l'EPSC, ha rebut el tercer premi del 6è Concurs d'Idees de negoci.

Aquest any el concurs ha estat organitzat per la Xarxa de Trampolins Tecnològics del Centre d'Innovació i Desenvolupament Empresarial (CIDEM) de la Generalitat de Catalunya, i amb la secretaria tècnica del Programa Innova, Universitat Ramon Llull (ESADE i La Salle), Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona, Universitat de Girona, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat Rovira i Virgili, Universitat Pompeu Fabra, Universitat de Lleida, Universitat Oberta de Catalunya i IESE, i amb el suport de l'escola de negocis Escola d'Administració d'Empreses (EAE), de la Diputació de Barcelona (DIBA), l'empresa del sector químic i farmacèutic Solvay Ibérica, ROUSAUD COSTAS DURAN Assessors legals i tributaris, Oficina Ponti, experts en propietat industrial i intel·lectual, i del Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya (COEIC).

Resolució del 6è Concurs d'Idees de negoci:

TERCER PREMI

PROJECTE MICROTON COMPACTO PARA LA
RADIOTERAPIA INTRAOPERATORIA

Equip per al tratament del càncer mitjançant la tècnica IORT

EQUIP:
Javier Cofiné Mora (estudiant EPSC)
Vasily Shvedunov
Maria Pascual Cerdán (estudiant EPSC)
Iouri Koubychine (professor EPSC)
Alexandre Sánchez Díaz (estudiant EPSC)

MOTIU:
Per l'aportació que realitza de noves formes de tractament del Càncer, per la seva investigació a nivell mundial, on intervenen empreses, institucions i investigadors.

E-mail contacte : xavi.cofine@gmail.com

Més informació a: http://pinnova.upc.es/Innova/