Guanyadors del 3r Concurs de Relats Breus de Hackers

3r concurs de Relats Breus de HackersDimecres 22 de novembre, a les 19:00, va tenir lloc a la Sala d'Actes de l'EPSC l'Acte de lliurament dels premis del 3r Concurs de Relats Breus de Hackers.

El Servei de Llengües i Terminologia de la UPC ha fet pública la resolució:

Jurat

Javier Ozón, professor d'Enginyeria Telemàtica i sotsdirector de l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels de la UPC

Oriol Lladó, periodista i editor de la revista electrònica Sostenible.

Julio Meneses, professor i investigador de l'IN3, UOC

Jordi Pujol, tècnic lingüista del Servei de Llengües i Terminologia de la UPC

1r premi: 900 €

Joan Cané Rúbies

Centre: ETSAB- UPC

Títol del relat: Exemple pràctic

2n premi: 400 €

Eduard Lorda Torres

Estudis: Publicitat i Relacions Públiques- UOC

Títol del relat: Laudeamus igitur

3r premi: 200 €

Dani Solà Lagares

Centre: FIB-UPC

Títol del relat: Suplantació

Enguany el Jurat ha decidit premiar 3 relats més:

Menció especial 1

Dídac Martínez

Servei de Biblioteques-UPC

Títol del relat: sense títol

Menció especial 2

Ton Ferret Baig

Publicitat i Relacions Públiques- UOC

Títol del relat : Xarxa poble

Menció especial 3

Anna Zamora Riera

Sociologia- UB

Títol del relat: Hans

Els relats guanyadors es podran llegir a: http://www.univers.upc.edu/concursos/concurshackers/

3r concurs de Relats Breus de Hackers

El 3r concurs de Relats Breus de Hackers és una iniciativa del Servei de Llengües i Terminologia, l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels de la Universitat Politècnica de Catalunya i l'Internet Interdisciplinary Institute en col•laboració amb l'Univers.

Els seus objectius són dignificar la figura del hacker i retornar-la al seu esperit original:
- La persona apassionada per la programació que busca la contínua millora de les xarxes d'interconnexió des de la cooperació desinteressada amb altres persones i amb la llibertat d'accés al coneixement com a lema de fons.
- La persona que treballa no només pel benefici econòmic sinó per amor a la seva professió i, també, des d'una postura que es pot qualificar de lúcida, amb una voluntat de fer el bé a la societat.

3r concurs de Relats Breus de Hackers