Es presenten els nous Plans d'Estudis de Grau de l'EPSC al Saló de l'Ensenyament

Estand de "Ciencia en acción" al Saló de l'Ensenyament 09Del 18 al 22 de març l'EPSC va estar present al Saló de l'Ensenyament 2009 i va facilitar a l'estudiantat, a les famílies i a tot el col·lectiu educatiu informació àmplia i actualitzada de l'oferta d'estudis que s'impartiran a l'EPSC el proper curs acadèmic.

Al Saló de l'Ensenyament es va informar sobre l'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació, que ja s'oferta a l'actualitat i, com a novetat, va presentar els seus nous plans d'estudis de Grau en l'àmbit de les Telecomunicacions: el Grau en Enginyeria Telemàtica i el Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació,que previsiblement es començaran a impartir aquest proper setembre de 2009 i que ja compten amb el vistiplau de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya).

Podeu veure els plans d'estudis de grau de l'àmbit de les telecomunicacions que ofertarà l'EPSC en el següent PDF: document pdfGraus_EPSC

A la nostra web de l'EPSC també podeu veure els altres dos estudis que oferta l'Escola: el pla d'estudis del 2on cicle de l'Enginyeria de Telecomunicació i el pla d'estudis de l'Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica, esp. en Aeronavegació.

S'ha de tenir en compte que l'adaptació de titulacions a l'EEES s'ha estat desenvolupant a l'EPSC des de juliol de 2004 en el marc del Pla Pilot amb les titulacions següents:  Enginyeria Tècnica de Telecomunicació esp. en Sistemes de Telecomunicació i Enginyeria Tècnica de Telecomunicació esp. en Telemàtica, i que van ser certificades positivament per la Comissió d'Avaluació de Títols i Programes de l'AQU com a titulacions adaptades a l'Espai Europeu d'Educació Superior.

També, al Saló de l'Ensenyament la professora de l'EPSC Rosa Maria Ros va estar present en l'estand on es  presentava "Ciencia en Acción", programa del qual és directora. "Ciencia en Acción" és un programa que té com a objectiu principal acostar la ciència i la tecnologia al gran públic. El programa és una iniciativa conjunta del Consell Superior d'investigacions Científiques (CSIC), l'Instituto Nacional de Técnica Aeroespacial "Esteban Terradas" (INTA), la Reial Societat Espanyola de Física (RSEF), la Societat Geològica d'Espanya (SGE), Universitat Nacional d'educació a Distància (UNED) i EIROforum (CERN, EFDA, EMBL, ESA, ESO, ESRF, ILL). Rosa Maria Ros, directora del programa, ha assumit el procés de generació i desenvolupament del programa des dels seus inicis.