L'EETAC repeteix com a líder dels ensenyaments dels Graus d'Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació i d'Enginyeria Telemàtica al rànquing de "El Mundo"

El diari "El Mundo" ha elaborat la dotzena edició del seu rànquing d'universitats "50 carreras", on es recullen les 50 titulacions més demandades per l'estudiantat l'any passat i les cinc universitats més recomanables per a cursar cadascuna.

El pla d'estudis del Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació de l'EETAC ha estat escollit com l'opció més recomanable de l'estat espanyol per cursar aquesta titulació. A més, pel Grau en Enginyeria Telemàtica, l'Escola és la primera opció a Catalunya.

Continueu llegint després del salt.

Degut a la implantació total de l'EEES aquest any, s'ha hagut tenir en compte dades sobre les titulacions anteriors (enginyeries superiors, enginyeries tècniques, etc.) ja que encara no existeixen titulats dels nous plans d'estudis. Aquest any però, ja existiran els primers graduats.

El rànquing es basa en un qüestionari a professors anònims on valoren  els millors centres per impartir la seva titulació (40%), dades de la pròpia universitat, on es té en compte la demanda, els recursos, plans d'estudis, els resultats dels alumnes i altre informació en context (50%) i altres indicadors com estudis externs, informes ANECA, etc (10%).