15 i 16 de març - Fòrum Aero-Telecom World a l'EETAC

El dies 15 i 16 de març es celebra la primera edició del Fòrum Aero-telecom World 2011 a l’EETAC.

Aquest fòrum neix amb la voluntat de ser un esdeveniment anual organitzat per l'estudiantat  de l’EETAC. Un dels seus principals objectius és establir vincles entre l'estudiantat i les empreses.

També ho és, conèixer millor les empreses i les institucions representatives dels diferents àmbits TIC i del món de l’aeronàutica, i que aquestes puguin explicar les seves activitats mitjançant conferències i/o taules rodones. Un altre objectiu no menys important és que coneguin l’EETAC i el ventall de possibilitats que la col.laboració amb la mateixa i la UPC els pot comportar (pràctiques en empresa, treballs fi de grau i fi de màster, projectes de col·laboració, seminaris i xerrades, etc.).

Cal recordar que a l’EETAC les pràctiques en empresa són obligatòries des de l’any 2000. Això representa que uns 250 estudiants fan cada any pràctiques remunerades en empreses relacionades amb els seus estudis.

Les empreses i instituts de recerca que participen en aquesta primera edició són: Abertis, Aena, Accenture, ADTEL, Ineco, Rohde&Schwarz, SENER, Vodafone, W Aeronautica, CIMNE, CTAE, CTTC, ICFO, i2Cat, així com el Col·legi d’enginyers de telecomunicació i el Col·legi d’enginyers tècnics aeronàutics.

El Fòrum ha rebut a més el suport de l’Ajuntament de Castelldefels i del Campus del Baix Llobregat.

Les xerrades inaugurals han estat a càrrec del Director General de Telecomunicacions i Sistemes de la Informació, Sr. Carles Flamerich el dia 15, i de la Directora de Barcelona Aeronautics & Space Association (Baie), Gloria García Cuadrado, el dia 16.

Una setmana abans, dia 9 de març s’han organitzat  tallers impartits per la Oficina d’Orientació i Inserció Laboral (OOIL) que ajuden als estudiants a escriure el seu CV correctament,  a saber com afrontar una entrevista de feina i a marcar-se  objectius a l’hora de buscar feina.

Els estudiants interessats en participar en les activitats s’han d’inscriure a forumaerotelecom, per poder reconeixer crèdits de lliure elecció. Aquestes activitats són : taules rodones, stands i conferencies.

Us animem a participar!