Un grup d'estudiants d'Aeronàutica finalistes del concurs internacional The Tomorrow Talks

Un grup de 4 estudiants de l'EETAC d’Eng. Tec. Aeronàutica esp. Aeronavegació ha guanyat la fase nacional del concurs The Tomorrow Talks, el que farà que siguin finalistes d'aquest concurs internacional.

L’Elliot Morales, Jordi López, David Forés i Pau Sendra s’han presentat al concurs amb la idea “Security Touch”, que proposa substituir els mètodes de
seguretat dels telèfons mòbils actuals, per lectors d’empremtes dactilars.

Trobareu un vídeo de presentació de la seva idea després del salt.

El concurs Tomorrow Talks està organitzat pel fabricant de telèfons mòbils HTC. Amb  l’objectiu que els estudiants d'universitats europees desenvolupin i proposin una idea pels Smartphones del futur.

La millor idea de cada país és seleccionada per presentar-se a la final que es celebra a Innsbruck, Austria, el 29 de Juny.  S'han presentat al concurs 15 universitats d'arreu d'Europa i 5 idees dels diferents participants han estat escollides com a finalistes per la comunitat d'internet, d'entre elles la dels estudiants de l'Escola.

Vídeo amb la presentació de la seva idea:

Security Touch