Acte inaugural del curs acadèmic de l'EPSC divendres 10 d'octubre

EPSC edifici C4El passat divendres 10 d'octubre a les 12 hores, a la Sala d'Actes de l'Edifici C4 de l'EPSC, va tenir lloc l'acte d'inauguració del curs acadèmic de les Escoles del Campus del Baix Llobregat. L'acte és organitzat cada any per una de les dues escoles del Campus i enguany ho farà l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB).

La lliçó inaugural, "Investigació en agricultura per al desenvolupament", va ser a càrrec del Sr. Elías Fereres Castiel, Enginyer Agrònom, Catedràtic de Producció Vegetal de la Universitat de Córdoba, Director General de la Agencia Andaluza de Evaluación de la Calidad y Acreditación Universitaria, i President de la Red de Investigación en Agricultura para el Desarrollo.

L'acte va comptar amb la presència de l'Il·lm. Sr. Antonio Padilla, alcalde de la ciutat de Castelldefels.