Guanyadors dels concurs de nadales i de fotografia del campus

El dimecres 22 de desembre es va procedir al lliurament de premis  pels concursos de nadales de l'EETAC i de fotografia del Campus.

El jurat del concurs de felicitacions nadalenques, format per Jordi Berenguer, director de l'EETAC, Francisco López Berbel, professor del Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria, Neus Negre, representant del PAS, i Carlos Valdés representant de la Delegació d'Alumnes del Baix Llobregat, es va reunir el passat 20 de desembre i va triar com a guanyadora la nadala presentada per l'estudiant d’Enginyeria de Telecomunicació, Enrique Cardenas Galeano.

Pel que fa al concurs de fotografia del CBL el repartiment de premis va ser el següent:

Categoria: "Què trobaries a faltar en un món sense Telecomunicacions..."

• 1r premi: Where the optical goes "over the air" (40 vots), ENRICA VALERIA ZOLA
  • 2n premi: Plane lights al Prat (16 vots), ELOY GARCIA GONZALEZ
  • 3r premi: La llum ens guia a casa (11 vots), JORDI GALLIFA CALATAYUD

Categoria: "Aliments del món"

• 1r premi: Venda de granotes a Chinatown (30 vots), ÀLVAR JAIME HILENO
  • 2n premi: Sac (18 vots), OSCAR HUERTA PUJOL
  • 3r premi: Cargols a la llauna (17 vots), ADELINE DE VILLARDI. Sant Jeroni (17 vots), JOAN SIMÓ CRUANYES

Podeu veure les fotografies guanyadores a la web de la biblioteca del CBL. Trobareu les fotografies del lliurament de premis a l'arxiu gràfic.

Les Nadales guanyadores d'aquest any han sigut les següents:

Nadala guanyadora

Nadala classificada en segon lloc

(Cliqueu-hi per a visualitzar-la)