Activitats per a secundària: Jornada de cloenda del Projecte Mart XXI

El 18 de gener, Can Xic, el Centre de Recursos per a Joves de Viladecans, va acollir l’acte de cloenda del Projecte “Mart XXI”.

Els alumnes participants en aquest projecte havien d’ avaluar la viabilitat de l'establiment d'una colònia humana a Mart amb la tecnologia actual, per això es van dividir en set grups de treball per abordar aquest projecte multidisciplinari. Aquesta iniciativa de la UPC va tenir lloc al Campus del Baix Llobregat durant cinc setmanes, durant les quals els grups d’ alumnes  van desenvolupar una sèrie de treballs experimentals a  l'EPSC i a l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB) guiats per professors d'ambdues escoles.

Aquest projecte ha comptat amb el suport de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, el Consell Comarcal del Baix Llobregat i l’Ajuntament de Viladecans.

El professor de l’EPSC, Jordi Gutiérrez i el delegat del rector al Campus del Baix Llobregat, Daniel López van estar presents a l’acte.

Cal remarcar la valoració positiva que han fet del Projecte els estudiants que hi han pres part. En aquest sentit la majoria han comentat que repetirien l'experiència.

Per a més informació podeu veure el vídeo de l’acte a:

Viladecans Televisió

O llegir-ne la notícia publicada a la Web de l'Ajuntament de Viladecans que podreu trobar aquí.