Premis al millor expedient - Promoció 2010/11 - Òscar Vila

L'Oscar Vila rep el premi de millor expedientA l'acte de graduació de la promoció 2010/2011 en Òscar Vila va rebre el premi al millor expedient de la titulació Eng. Tèc. de Telecomunicació esp. Sistemes de Telecomunicació que s'imparteix a l'EETAC.

L'Òscar, nascut a Hospitalet del Llobregat, va iniciar els seus estudis  a l'EETAC l'any 2005 procedent del institut IES Apel·les Mestres i ha completat la doble Titulació, E.T.T. Sistemes + E.T.A. Aeronavegació. Va realitzar el seu últim any de carrera i el TFC sobre el control d'aeronaus no tripulades a la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de Aeronàutica de la Universidad Politécnica de Madrid, gràcies a una beca Séneca.

Podeu seguir llegint la seva història després del salt.

L'Òscar va iniciar els estudis universitaris l'any 2005, que va haver de deixar aparcats i es posà a treballar. Dos anys després, el 2007, començà a l'Escola la titulació d'Eng. Tec. de Telecomunicaciones esp. Sistemes de Telecomunicació, en la qual, el primer any va destacar per les seves notes i animat per la família i companys va decidir passar-se a la doble titulació amb Eng. Tec. Aeronàutica esp. Aeronavegació el curs següent.

El seu últim any de carrera i el TFC "Modelización de aeronaves no tripuladas con Simulink" el va realitzara la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de Aeronàutica de la Universidad Politécnica de Madrid, gràcies a una beca Séneca.

Actualment cursa el segon cicle d'Enginyeria Aeronàutica a l'ETSEIAT (campus de Terrassa) de la UPC.

En un futur voldria completar els seus estudis amb un Màster a l'estranger, i es mostra molt optimista en les perspectives que li esperen.