Visualitza la conferència inaugural del curs acadèmic del MAST!

El dimarts 15 de desembre el professor Dr. Michael D. Griffin, va impartir la conferència inaugural del curs acadèmic 2009-2010 del Master in Aerospace Science and Technology (MAST). Aquest físic i enginyer nord-americà, ha estat administrador de l’Agència Aeroespacial Nord-americana (NASA) del 2005 al 2009.

La conferència inaugural del Dr. Griffin portava per títol “System Engineering. What it is and What it is not?” i va tenir lloc en una Sala d'Actes de l'EPSC completament plena. Podeu visualitzar la conferència en  aquest enllaç  de la Web de la Fundació I2CAT, o bé col.locant la següent URL , http://i2catvserver.i2cat.net/MAST, al vostre reproductor. També podeu descarregar-vos el text d'aquest enllaç.

Alguns mitjans de comunicació s’han fet ressò de la visita del Dr. MichaelD. Griffin a l’EPSC, com per exemple el Diari “El País” en aquest article.

Com a cap de la NASA Griffin va supervisar àrees com el futur dels vols espacials tripulats, el futur del telescopi Hubble i el paper de la NASA en l’estudi del canvi climàtic. També ha treballat com a cap del departament espacial del Laboratori de Física Aplicada, a la Universitat Johns Hopkins dels Estats Units. Actualment, Griffin desenvolupa la seva activitat a la Universitat d’Alabama, a Huntsville, com a Eminent Scholar and Professor of Mechanical and Aerospace Engineering.

A més, us fem saber que, durant la seva estada a l'EPSC la mateixa setmana, Michael Griffin impartirà un

curs intensiu de 8 hores

del qual podeu trobar més informació aquí

Fulletó informatiu de l'estada del professor Dr. Michael Griffin a l'EPSC.