El Rector de la UPC nomena els nous membres de la Comissió de Qualitat de l'EPSC

El Sr. Pau Le Monnier Framis i el Sr. Xavier Castillo Ferrer han estat designats com a membres de la Comissió de Qualitat de l'EPSC en representació de la UPC. El Rector de la UPC, el Sr. Antoni Giró i Roca, els ha nomenat d'acord amb el Reglament de l'EPSC i en virtud de les competències que li otorguen els Estatuts de la UPC.

Des dels seus inicis, l'Escola ha esdevingut un centre pilot pel que fa a la seva metodologia docent i ha assolit importants resultats, que han merescut diversos premis al Sistema de Qualitat de l'EPSC.

El 14 de juliol de 1999 l'Escola es va convertir en el primer centre universitari públic que comptava amb l'acreditació de qualitat ISO 9001:1994 aplicada al Disseny del Programa de Formació, Organització i Desenvolupament de l'Activitat Docent, segons consta en el certificat emès per l'empresa noruega Det Norske Veritas.

Al juliol del 2002, un cop finalitzat el període de vigència del certificat, l'Escola i la Universitat van decidir procedir a la recertificació. En aquell moment, ja era disponible la nova versió de la norma (ISO 9001:2000: sistema de millora contínua basat en processos). Actualment, l'Escola disposa de un nou certificat (obtingut l'any 2005) que és vigent fins a l'any 2008.

Aquest any, la UPC ha escollit l'EPSC com a centre docent pilot del programa AUDIT per promoure actuacions per a l'impuls de mecanismes d'assegurament de la qualitat. La EPSC participa en la convocatòria d'enguany 2007 d'AQU Catalunya per assajar les directrius per a la definició i implantació de Sistemes d'Assegurament Intern de la Qualitat (SAIQ). Amb aquesta finalitat, l'Acord núm. 91 /2008 del Consell de Govern de la UPC va atorgar l'EPSC 3.000 euros per realitzar aquesta prova pilot AUDIT durant l'any 2008.

Veure: Manual de Qualitat de l'EPSC