L'EETAC impulsa una revista internacional sobre tecnologia i educació

JOTSELa professora de l'EETAC del Departament d'Arquitectura de Computadors  M. Isabel Gallego és membre de l'equip editorial de la nova Journal of Technology and Science Education (JOTSE).

JOTSE, de publicació semestral (redacció en llengua anglesa i revisió externa), persegueix complementar la oferta de publicacions científico-técniques vinculades a la Universitat Politècnica de Catalunya. Com tal, constitueix un accés obert a les publicacions científico-tècniques i articles teòrics o empírics de recerca e innovació en metodologies docents i d'aprenentatge. En aquesta línia, JOTSE busca generar un fòrum virtual entre comunitats educatives i entorns acadèmics universitaris que dugin a terme experiències docents i desenvolupament de metodologies d'aprenentatge susceptibles de ser compartides.

El primer número de la revista inclou l'article "Follow-up and feedback processes in the EHEA" signat per professors de l'Escola del Departament d'Arquitectura de Computadors. Aquests són: Pablo Del Canto, Isabel Gallego, José Manuel López, Esunly Medina, Francisco Mochón, Javier Mora, Angélica Reyes, Eva Rodríguez, Esther Salami, Eduard Santamaría i Miguel Valero.

Per més informació: