Un estudiant de l'EETAC, juntament amb HEMAV, a la 22a assamblea de ELGRA a Corfú

L'estudiant de Grau en Enginyeria d'Aeronavegació de l'EETAC Marc Donadiós, juntament amb HEMAV, van presentar el projecte Gravimav a la 22a l'Associació Europea d'Investigació de Microgravetat (European Low Gravity Research Association, ELGRA).

Enguany, l'assemblea ha tingut lloc a Corfú, Grècia, on més de 100 experts en microgravetat i hipergravetat s'han reunit per donar a conèixer els resultats de les seves investigacions. HEMAV ha estat present en aquestes conferències per tal de presentar el seu projecte Gravimav, un drone capaç d'actuar com a plataforma per a l'obtenció de microgravetat.

Més informació després del salt.

La presentació que va fer en Marc Donadiós va tenir molt bona acollida entre el públic, que es va interessar molt pel treball realitzat per HEMAV en col·laboració amb la UPC. De fet, els assistents varen realitzar nombroses preguntes sobre Gravimav, fet que demostra la gran atenció que va generar el projecte entre tots els conferenciants.

Més informació: