La UPC, entre les 5 universitats millor valorades per les empreses en l'àmbit de les TIC

La UPC és una de les 5 universitats millor valorades per les empreses segons l'adequació de les competències dels recentment titulats. Així ho han dit els resultats d'un informe de la Fundació Everis, basat en les respostes de 2.000 empreses de més de 10 treballadors que van contractar a 21.637 graduats sense experiència de 95 titulacions de 72 universitats durant els últims 5 anys (2011-2015).

Concretament, la UPC destaca amb un 7,88 en l'àmbit de la Informàtica i de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC).

L'estudi també ha considerat altres competències dels empleats, com l'anàlisi i resolució de problemes, habilitats interpersonals i comunicació i adaptació al canvi.

Més informació: