Del 16 al 25 de novembre - Viu la "Setmana de la Ciència 2012" a l'EETAC!

Del 16 al 25 de novembre, l'Escola acollirà activitats vinculades a la 17ª Setmana de la Ciència, amb una àmplia i acurada oferta de divulgació adreçada a tots els públics que vol fomentar l'interés per les ciències i la tecnologia.

Aquesta setmana es fa coincidir amb la Setmana de la Ciència i les Noves Tecnologies de Castelldefels que s'inaugurarà el dimarts 20 de novembre a les 18h a la Sala d'Actes (C4-001) de l'Escola amb la presència del Sr. Manuel Reyes, alcalde de Castelldefels, i del Dr. Daniel López-Codina, delegat del rector de la UPC al Campus del Baix Llobregat.

Si llegiu la notícia trobareu més informació sobre les activitats que s'organitzen a arreu i en particular a Castelldefels i els nostre Campus.

Una àmplia i acurada oferta de divulgació adreçada a tots els públics que vol fomentar l’interès per les ciències i la tecnologia. Enguany, gran part de les activitats organitzades estan vinculades a la celebració de l'Any Internacional de l'Energia Sostenible per a Tothom, l'Any Europeu per a l'Envelliment Actiu i l'Any de la Neurociència.

Trobareu el cartell i les activitats de la Setmana de la Ciència 2012 al Campus del Baix Llobregat:

Les Activitats que s'organitzen a l'EETAC:

Dimarts 20 de novembre

(18h) INAUGURACIÓ DE LA SETMANA DE LA CIÈNCIA I LES NOVES TECNOLOGIES

Amb la presència del Sr. Manuel Reyes, alcalde de Castelldefels, i del Doctor Daniel López-Codina, delegat del rector de la UPC al Campus del Baix Llobregat

Lloc: Sala d’Actes de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels, Campus del Baix Llobregat, Castelldefels

(18:15h) CONFERÈNCIA: “MARIE I IRENE CURIE”

A càrrec de Javier Castelo, Doctor en Enginyeria Nuclear, Universitat Autònoma Barcelona
Organitza: Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels

Dijous 22 de novembre

(10:00 a 14:00) JORNADA “SMART HEALTH: Les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la salut”

10:00h - Acte inaugural, amb la presència de l’Il.lustríssim Sr. Manuel Reyes, alcalde de Castelldefels i del Sr. Jordi Berenguer i Sau, director de l’EETAC.
10:15h - Conferència: “Tendències actuals en la utilització de les TICs a l’entorn sanitari”. A càrrec del Sr. Josep M. Picas.
10:50h - Demostracions i pausa café.
11:30h - Taula Rodona 1: “TICs i Salut. Casos i projectes”. Moderador: Sr. Joan Cornet i Prat.
12:45h - Taula Rodona 2: “Innovació en el sector de la salut a través de les TICs. Tendències” Moderador: Sr. Artur Serra Hurtado.
13:45h - Cloenda de la jornada.

Més informació:

Lloc: Sala d'Actes de Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels, Campus del Baix Llobregat

Divendres 23 de novembre

(12:00) CONFERÈNCIA DE PEDRO DUQUE, ASTRONAUTA DE L'ESA

L'Astronauta Pedro Duque impartirà la conferència “Perspectivas actuales y futuras del sector aeroespacial”

Més informacióConferència de Pedro Duque, astronauta de l'ESA

Lloc: Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels, Campus del Baix Llobregat

Del 16 al 25 de novembre

(10:00h a 12:30h) TALLERS DE CIÈNCIA “UN DIA A LA UNI”

Més informació: www.upc.edu/cienciatec-pmt

Lloc: Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels i Escola Superior d’Agricultura de Barcelona, Campus del Baix Llobregat

Podeu trobar més informació sobre la Setmana de la Ciència: