Dimarts 19 de novembre - Conferència de Núria Oliver, directora científica a Telefónica I+D

El passat dimarts dia 19 de novembre a les 11:30 a 13:00, vam tenir l’honor de comptar amb la visita de Núria Oliver, Directora Científica a Telefónica I+D de Barcelona per impartir la conferència “La revolución del móvil: pequeños dispositivos con gran impacto”. Aquest acte s'emmarca dins la 18a Setmana de la Ciència que rep el suport de l’Ajuntament de Castelldefels.

La Dra. Oliver va estudiar Enginyeria de Telecomunicació i Informàtica a  l’ETSIT de la Universidad Politécnica de Madrid (UPM) i va realitzar el  doctorat al prestigiós Massachusetts Institute of Technology (MIT), Cambridge, MA. Del 2000 al 2007, va ser investigadora a Microsoft a Redmond, WA. El 2007 retornà a Espanya per crear i dirigir l’Equip Científic Multimèdia a Telefónica a Barcelona. Des del 2009, també és Directora Científica I+D.

Si voleu assistir a la conferència feu la inscripció a cbl.relacions.externes@upc.edu abans del 14 de novembre.

Si la voleu seguir per internet (http://tv.upc.edu/continguts/conferencia-la-revolucion-del-movil) des del vostre centre de secundària inscriviu-vos aquí i us saludarem en el decurs de l'acte . Ja tenim més de 3300 inscrits!

Més informació: