Exposició Morar Sao Paulo — només fins al 15 de maig a l'EPSC

Exposició "Morar Sao Paulo"Fins al 15 de maig podeu veure al vestíbul de l'edifici C4 de l'EPSC l'exposició fotogràfica "Morar Sao Paulo", de Meritxell Viladomat Modol i Jordi Vivaldi Piera, estudianta i estudiant d'arquitectura a l'ETSAV. Les fotografies exposades van ser realitzades durant la seva estada a Sao Paulo en un projecte recolzat pel Centre de Cooperació al Desenvolupament de la UPC.

L'exposició mostra l'heterogeneïtat habitacional d'aquesta ciutat, on 8 milions de famílies es troben sense sostre mentre que uns pocs privilegiats gaudeixen de la seva riquesa.Al Brasil hi ha barris altament poblats amb barris residencials i poca densitat, i tot això, combinat amb gran diversitat d'estats socials.

Mitjançant l'exposició, els autors de les fotografies volen suggerir com poden desenvolupar-se algunes activitats quotidianes en cada context.

Informació sobre l'exposició "Morar Sao Paulo"