Dimarts 30 de Juny - Taula rodona i activitat de Networking a Campus Nord

El proper dimarts 30 de Juny tindrà lloc la jornada que organitza Parc UPC amb la col·laboració de UPC ALUMNI amb l'objectiu de donar a conèixer els recursos que ofereix la UPC per donar suport als projectes emprenedors, així com presentar diferents experiències emrpenedores sorgides a l'entorn UPC.

Hora: de 15:30h a 17:30h.

Lloc: Sala d'actes de l'edifici Vèrtex de Campus Nord (Barcelona)

Hi haurà una taula rodona i una activitat de networking entre emprenedors, titulats i estudiants.

De 15:30h a 17:30h - "Emprenedoria, una oportunitat per dirigir el teu futur professional"

15:30h: Presentació a càrrec d'UPC Alumni.

15:35h: Presentació dels serveis de la UPC per als emprenedors. A càrrec d'Elisabeth Jordà, directora de Parc UPC; Juan Carlos Morales, manager de l'Espai d'Emprenedoria a Emprèn UPC i Marina Gràcia, presidenta de l'UPC Club Emprenedoria.

16:05h: Taula rodona "4 mirades a l'emprenedoria".

Moderador: Albert Castellana, CE0 a Atraura

Ponents: Judith Porto, co-fundadora de Proteus Intelligent Security; Rosendo Garganta CE0 i fundador de Devicare; Ignacio Segura, soci co-fundador d'Smart Engineering i Xavi Alba, cap de comunicació i manager d'Hemav.

17:30h: Clausura del Campus d'Estiu UPC Alumni. Networking (amb refrigeri) entre les persones inscrites, els ponents i els representats de les empreses assistents.

Algunes de les empreses que participaran en el networking: AtrauraDevicareHemav, HP, NetsuiteProteus Intelligent Security i Smart Engineering.

Amb el patrocini de Moritz.

Descarrega't el programa complet aquí.

Fes la inscripció per a empreses aquí.