Lectura de Tesi Doctoral a l'EETAC de l'investigadora Marilet De Andrade Jardin

El Dimarts 23 de Novembre a la sala d'actes de l'EETAC (C4-001) a les 10:30h la investigadora del Departament d'Enginyeria Telemàtica Marilet De Andrade Jardin procedirà a la defensa pública de la seva tesi doctoral.

Títol de la tesi: Resource Optimization in Passive Optical Networks: Dynamic Bandwidth Allocation, Evolution, and Cost-Effective Capacity Upgrades.

Directors de tesi: Sebastià Sallent del Departament d'Enginyeria Telemàtica i el Prof. Biswanath Mukherjee de la Universitat de California (Davis).

Na Marlet va ser professora de l'Escola per després anar a la Universitat de California (Davis) des del gener fins al desembre de 2009. A continuació se'n va anar a Suècia i va estar al KTH des del febrer fins al maig de 2010. A l'octubre de 2010 va ser contractada com a investigadora per el KTH.

Abstract de la seva tesi.