Premis al millor expedient - Promoció 2010/11 - Xavier Escayola

Xavier Escayola rep el premi al millor expedient de MASTEAMA l’acte de graduació de la promoció 2010/2011, en Xavier Escayola va rebre el premi al millor expedient  d’Eng. Telecomunicació / MASTEAM.

En Xavier va iniciar els estudis d’E.T. de Telecomunicació, esp. en Sistemes de Telecomunicació a  l’EETAC l’any 2005 procedent del Col·legi Claret de Barcelona. Va acabar aquestes estudis amb un treball fi de carrera en col·laboració amb la ESA.

Actualment es troba realitzant la seva tesi doctoral amb una beca FPI-UPC al Grup de Comunicacions òptiques (GCO) de la UPC, després d'acabar el seu projecte final de carrera a la Technische Universität de Viena, fent ús de les beques ERASMUS i MEC per a estudiants de màster.

Premiat per al millor expedient del MASTEAM

Al Col·legi Claret de Barcelona, Xavier va realitzar el seu treball de recerca sobre la malaltia de l’Alzheimer que va ser valorat amb MH.

El seu treball fi de carrera a l’EETAC, va ser dirigit pel professor de l’EETAC Carlos Collado del Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions i en col·laboració, com ja s'ha dit, amb la ESA, i va ser qualificat amb MH.

En acabar la carrera, va començar el MASTEAM on va continuar treballant en el projecte fent ús d’una beca PROFEDI durant el primer any.

A l’últim quadrimestre va realitzar el seu projecte final de carrera a la Technische Universität de Viena, fent ús de les beques ERASMUS i MEC per gent de Màster, que va ser dirigit pel professor Gerhard Doblinger i que també va ser qualificat amb MH.

Al tornar de la seva estada a Viena, va començar a treballar al GCO (Grup de Comunicacions òptiques) de la UPC amb l’objectiu de realitzar els seus estudis de Doctorat. Fins al dia d’avui ha estat col·laborant en el projecte europeu “Accordance”. Actualment es troba realitzant la seva tesi doctoral dirigida per la professora de l'EETAC Maria Concepción Santos, i amb una beca FPI-UPC.

Espera acabar la seva tesi en tres o quatre anys i viatjar pel món i treballar fora per acabar de completar els seus coneixements tècnics i en idiomes per finalment, tornar a Barcelona i trobar una bona feina que li permeti formar una família a la seva terra.

Enllaç al seu TFC: Estudio y medidas preliminares para el diseño de un filtro combline en banda [UPCommons]

Títol del seu PFC: Quality analysis of audio signals using Binaural Cue Coding