L'estudiant titulat de l'EETAC, Pau Sendra, a TV3: aterratges avortats a Barcelona

Pau Sendra, estudiant titulat del Grau en Enginyeria d'Aeronavegació de l'EETAC, va parlar al Telenotícies migdia de TV3 i a Gabinet de Crisi de Versió RAC1 del 7 de juliol de l'alta existència d'aterratges avortats als aeroports, després de l'enregistrament a Barcelona–El Prat que va donar la volta al món.

En Pau explica que aquest aterratge sol succeir entre 5 i 7 cops al dia a l'aeroport de Barcelona i enumera els motius més freqüents d'aquest tipus d'aterratge: objectes en pista, canvis de vent, pistes ocupades...

A més a més, en Pau parla del vídeo que va aparèixer als mitjans d'un avió avortant l'aterratge a Barcelona–El Prat i confessa que la perspectiva del vídeo pot portar a confusió, ja que segurament els dos avions no estaven tant a prop com podia semblar a simple vista.

Vídeos: