L'EETAC al Saló de l'Ensenyament i al Saló Futura 2013 amb el seu simulador de control de trànsit aeri 3D

L'EETAC participarà al Saló de l'Ensenyament i al Saló Futura que tindran lloc del 13 al 17 de març  al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona.

Els estudis de l'Escola estaran presents als estands de la UPC i a més, a l'EspaiCiència, de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

En aquest espai, es mostrarà el  simulador de control de trànsit aeri 3D d’última generació fabricat per Airways NZ, HIFISIM (High-fidelity Simulator), habitualment ubicat a l'EETAC. Aquest simulador pot representar amb un 100% de fidelitat qualsevol aeroport i està a la categoria més alta de simulació d’acord amb els criteris de la EATCHIP (European Air Traffic Control Harmonization and Integration Programme).

Els visitants podran presenciar en mode demostració el control aeri de torre en situacions diverses.

Les empreses Airport & Navigation Solutions i AERIA juntament amb la UPC, a través de l’Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), han creat un centre internacional d’excel·lència en navegació aèria i gestió aeroportuària per formar controladors de trànsit aeri i professionals especialitzats en aquestes àrees i donar suport  a autoritats aeronàutiques, organitzacions i empreses del sector aeroespacial internacional. El simulador que estarà en exposició és l'entorn de treball de la formació pràctica en aquest àmbit.

Per a més informació: