L'Acte de Graduació de la Promoció 2009-2010: fotos i vídeo disponibles!

El passat dimecres 10 de novembre a les 19h al Teatre Plaza de Castelldefels va tenir lloc l'acte de graduació de la promoció 2009-2010de l'EETAC.

L'acte va comptar amb la presència del Sr. Manuel Brufau, director general d’Indra a Catalunya, com a ponent de la conferència INNOVACIÓ i TALENT, palanques de futur.

Per primer cop l'acte es va retransmetre per Internet, gràcies a la instal.lació per part de professors de l'Escola d'un radioenllaç i la retransmissió realitzada per IGLOR S.L., empresa formada per titulats de l'Escola, amb la col.laboració de la Fundació I2Cat.

Durant l'acte  va actuar la Coral Margalló de Castelldefels i es van lliurar premis als millors estudiants de cadascuna de les titulacions que s’imparteixen a l'Escola.

L'acte també va comptar amb la participació dels titulats i titulades que van recollir un diploma. Aquests/tes  hi van assistir acompanyats pel seus familiars, amics i parelles.

L'acte va estar presidit per una mesa formada per:

• Sr. Jordi Berenguer, director de l'EETAC
  • Sr. Joan Sau, alcalde de Castelldefels
  • Sra Ana Isabel Pérez Neira, vicerectora adjunta de Recerca de la UPC
  • Sr. Carles Salvadó, membre de la Junta Directiva de l'Associació Catalana d'Enginyers de Telecomunicacions
  • Sr. Salvador Ramon, Gerent del Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació de Catalunya
  • Sr. Féliz González Pérez, vicesecretari del Colegio Oficial de Ingenieros Técnicos Aeronàuticos
  • Sr. Daniel López Codina, Delegat del rector en el Campus del Baiz Llobregat

L'equip directiu de l'EETAC vol agrair a l'Ajuntament de Castelldefels la seva col·laboració en aquest acte, així com als professors Jose Luis Valenzuela, Elli Kartsakli, Luis Alonso i Jorge Higuera que van instal.lar el radioenllaç Wimax entre el teatre Plaza i l'EETAC.

Podeu veure les fotografies a l'arxiu gràfic:

I també podeu veure el video: