Dimecres 8 de febrer - Acte inaugural de la trobada internacional d’experts en comunicacions mòbils a l'EETAC

Acte inaugural del COST IC1004Avui a les 09:00h s'ha inaugurat la trobada internacional COST IC1004, a l'Auditori de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO).

Hi participaran Claudi Alsina, Secretari General del Consell Interuniversitari de Catalunya; Margaret Manzano, Regidora de Comerç i Turisme de l'Ajuntament de Castelldefels; Antoni Giró, rector de la UPC; Narcís Cardona, president de l’acció COST IC1004 i, Silvia Ruiz, organitzadora d’aquesta edició i professora de l’EETAC.

Durant la sessió inaugural, Mariano Lamarca, project manager del projecte Wireless Smart Cities de l’Institut Municipal d’Informàtica de l’Ajuntament de Barcelona, impartirà la conferència Telecommunications and Smart Cities: Barcelona as example.

Informació relacionada: