Divendres 23 d'octubre — Acte acadèmic: "15è aniversari de la Primera Promoció de l’EPSC"

Aquest curs es compleix el 15è aniversari de la primera promoció de l’EPSC, l’antiga EUPBL, i per aquest motiu s'ha creat una comissió amb professorat de l’Escola que treballa en l'elaboració d’un Portal d’Exalumni de l’EPSC que  permeti mantenir el contacte i tenir un feedback continu amb tots els titulats i titulades de l'EPSC al llarg de la seva vida professional.

Per iniciar aquesta celebració d’aniversari va tenir lloc un acte acadèmic el passat divendres 23 d’octubre a les 17h, a la Sala d’Actes de l’EPSC, en què es va comptar amb la presència del M.H. president del Parlament de Catalunya Sr. Ernest Benach,

que va pronunciar la conferència "Les TIC al Parlament". També van assistir el director de l'EPSC Jordi Berenguer i el primer tinent d'alcalde de la Presidència de l'Ajuntament de Castelldefels, el Sr. Pedro Sanz. Els titulats de la primera promoció Antoni Bermúdez, Daniel Marquès i Natàlia Ferrer, també van fer una breu intervenció valorant el què han estat aquests 15 anys des del seu punt de vista professional.

A continuació, amb la presència del rector de la UPC Sr. Antoni Giró, les autoritats van fer una visita guiada per diversos laboratoris de l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels.

Tota la comunitat EPSC va ser convidada a participar-hi.

En el twiter de Ernest Benach podreu trobar publicades algunes fotos de la seva visita a l'escola:

- A la UPC, amb l'equip directiu de l'Escola

- Estem vivint la revolució de les TIC

- Elements desenvolupats a l'Escola

- En aquesta sala hi ha un simulador de vol