Acte d'inauguració del curs acadèmic 2015-2016 del CBL a l'EETAC

El passat divendres 2 d'octubre va tenir lloc a l'EETAC l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2015-2016 del Campus del Baix Llobregat. Enguany, la lliçó inaugural va anar a càrrec de la Sra. Sonia Corrochano, directora de l'Aeroport de Barcelona-El Prat.

A més a més, l'acte va comptar amb la presència del Vicerector d'Estudiants de la UPC, Sr. Siscu Vallverdú, i de la I·lma. Sra. Candela López, alcaldessa de la ciutat de Castelldefels.

Després del salt podràs trobar l'ordre de l'acte.

Ordre de l'acte:

• 10.00 h: Obre l’acte el Sr. Josep Yúfera, delegat del rector al Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya, que dóna el torn de paraules.
  • 10.05 h: Intervenció del Sr. Luis Alonso, director de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels.
  • 10.10 h: Intervenció del Sr. Eloi Pineda, director en funcions de l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona.
  • 10.15 h: Lliçó inaugural, Aeropuerto de Barcelona-El Prat,  a càrrec de la Sra. Sonia Corrochano, directora de l’Aeroport de Barcelona.
  • 10.55 h: Intervenció de la Sra. Candela López, alcaldessa de Castelldefels.
  • 11.05 h: Cloenda de l’acte a càrrec del Sr. Sisco Vallverdú, vicerector d’Estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya.
  • 11.15 h: Gaudeamus Igitur, cantat per la Coral del Parc Mediterrani de Tecnologia.