i2Health: les TIC al servei de la sanitat, amb participació de titulats/des de l'EETAC

El passat dimarts 13 de març, va tenir lloc la inauguració del Centre de Coneixement i2HealthSantPau, un centre d'e-salut pioner a Espanya, inspirat en el model Living Lab d’experimentació i co-creació.

El projecte està coordinat per en Joan Serra, membre del Clúster de Salut i Dependència de la Fundació i2CAT i hi participen els titulats de l'Escola en Eng. Tèc. Telecomunicació, esp. en Telemàtica, Antonio Luis Santoyo i Janina Garrigós, i Josep Benavent, Carlos López i Carlos Enrique, titulats  en Eng. Telecomunicació/MASTEAM.

El model Living Lab d’experimentació i co-creació té en compte totes les parts implicades que participen en els processos de creació i desenvolupament d’iniciatives i projectes e-salut.

El centre va ser inaugurat per el Conseller de Salut de la Generalitat de Catalunya, Boi Ruiz. A la inauguració també hi va assistir el director de l'Escola, Jordi Berenguer i en Sebastià Sallent, director de la Fundació i2CAT i professor de l'EETAC, entre d'altres personalitats.

Per a més informació: