Activitats d'estiu: Un tast de ciència, un tast de tecnologia

Aquest mes de juliol ha tingut lloc al Campus del Baix Llobregat la primera edició de l'activitat "Un tast de ciència, un tast de tecnologia", en la qual hi ha participat professorat de secundària i alumnes de primer de batxillerat amb ganes de saber-ne més de centres de secundària de tot Catalunya.

Durant cinc matins, els participants a l'EETAC han portat a terme activitats conjuntes, professorat i alumnat, en els àmbits de les Telecomunicacions i l'Aeronàutica, de la mà d'investigadors de l'Escola i a través de xerrades, d'aplicacions pràctiques i tallers.

Més infomarció després del salt.
Totes les activitats han estat molt ben valorades pels participants, especialment el fet de treballar conjuntament professors i alumnes.

L'activitat ha estat possible gràcies a la col·laboració de diverses institucions,  com ara la Diputació de Barcelona i la Fundación Española para la Ciencia i la Tecnologia (FECYT).

Informació relacionada: