21 de setembre - 9a Diada de les Telecomunicacions de Catalunya

El 21 de setembre, el Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics de Telecomunicació de Catalunya, organitza  al Cosmocaixa, la 9a. Diada de les Telecomunicacions de Catalunya.

La inscripció és gratuïta per estudiants i professors. El COETTC lliurarà un certificat-diploma d’assistència a tots els estudiants.

La Diada està orientada als professionals del sector TIC: empresaris, directius, universitaris, comercials i polítics relacionats amb les TIC. També s’adreça als estudiants d'enginyeria i FP, i a tots aquells que tinguin inquietud per estar al dia en el sector TIC.

S'analitzarà el que ha estat l'últim any, i es farà una prospecció del que serà el futur immediat. Les diferents ponències no són panells d'alt contingut científic, sinó exposicions i plantejaments de tendències futures: tot això amb un llenguatge fàcil i assequible.

En la novena edició s'exponen diferents novetats molt interessant pels possibles participants, una d'aquestes novetats, la qual és molt engrescadora, és que aquest any també es pot trobar la diada on-line.

El lloc on es durà a terme l'acte tindrà lloc al CosmoCaixa-Museu de la Ciència (c/ Isaac Newton, 26, 08022 de Barcelona) el transport públic amb el qual s'hi pot accedir són els autobusos: 17,22,58,60,73,75 i 196; els FGC, parada Tibidabo i, també amb el tramvia blau (TMB).

Per més informació sobre la notícia.

Per més informació sobre la situació.