La teva opinió importa! Participa a les enquestes UPC, fins al 8 de juny!

Fins al 8 de juny, els estudiants de l'Escola podeu participar en les enquestes electròniques sobre l’actuació docent del professorat i sobre les assignatures.

Les enquestes són confidencials i es garanteix que ningú sabrà les vostres repostes ni comentaris. A la intranet s’hi entra amb el mateix nom d’usuari i password del Campus Digital.

Les enquestes són un instrument útil tant per a la millora en la docència i en els continguts de les assignatures com per a l’avaluació del professorat, però cal un bon nivell de participació. La teva opinió compta molt! Si no t'hem convençut, després del salt un vídeo t'ho explica.

Vídeo sobre la importància de les enquestes elaborat pel Consell de l'Estudiantat: