Aprovada la Memòria Anual 2007-2008 de l'EPSC

Junta d'EscolaLa Memòria Anual del Curs Acadèmic 2007-08 va ser aprovada pels membres de la Junta d'Escola de l'EPSC en sessió ordinària el 12 de febrer d'enguany (Acord JE1-09/09). Així mateix, durant la sessió es van aprovar el tancament de l'exercici econòmic de l'any natural 2008 i la distribució del pressupost 2009.

A més, el director de l'EPSC, Jordi Berenguer, va posar en coneixement dels membres les últimes novetats en els nous plans d'estudis de grauen l'àmbit de les telecomunicacions pendents d'aprovació per l'ANECA i que previsiblement començaran a impartir-se en l'EPSC el proper curs acadèmic.

Aprofitant l'aprovació de la memòria, es va reflexionar sobre les accions més importants del curs, la davallada del nombre d'alumnes matriculats en les enginyeries tècniques de telecomunicació i de l'èxit de participàció en les activitats de promoció del campus, entre altres temes.

Si ets membre de la comunitat EPSC, pots accedir als acords i a la documentació informativa de la sessió.