L'EPSC, a l'emissió de TV per Internet en vídeo de molt alta qualitat

UPC Saló tv

Veure programa a la carta de l'EPSC: vídeo EPSC

Amb ocasió del Saló de l'Ensenyament Estudia, la UPC amb col·laboració amb la Fundació I2Cat i el Grup Godó realitza una emissió de TV per Internet amb tramsmissió de vídeo de molt alta qualitat

Es tracta d'una experiència innovadora (és el primer projecte de televisió per Internet a Espanya que ofereix una transmissió en directe de vídeo digital amb una qualitat de 30 Mbps) per a la nostra Universitat, que portarà en directe, amb format televisiu i desde platós situats en diferents campus, el més representatiu de la docència, la recerca i la vida universitària de la Politècnica al públic de l'Estudia i a tothom que segueixi l'emissió tant per TDT (Canal 4 del Grup Godó) com per Internet (www.upc.edu/salotv).

Veure emissions en directe des del plató del Campus del Baix Llobregat (22/03/07, 11:00-13:00 i 24/03/07, 11:00-12:30): http://www.upc.edu/salotv/

UPC saló tv