El treball de fi de carrera de Jesús Colorado dirigit per Óscar Casas guanya un dels accèssits de la Fundació Universia

El treball de fi de carrera: "Sistema d'avís per a persones amb discapacitat auditiva", de Jesús Colorado, dirigit per Óscar Casas, professor de l'EPSC, ha guanyat un dels accèssits de la Fundació Universia.

El premi, ha estat atorgat per la capacitat de resoldre un problema tecnològic complex amb una solució conceptualment innovadora i senzilla.

El premis de la Fundació Universia reconeixen els treballs fi de carrera de la UPC que afavoreixen l'accessibilitat o la integració laboral de les persones amb discapacitats.

El guanyador d'aquesta convocatòria ha estat Lluis Girós, pel projecte: " Estudi, disseny i optimització de cadires de rodes esportives per a persones amb mobilitat reduïda i processos de fabricació", dirigit pel professor de l'EUETIB Joan Dávila.  El jurat ha destacat el seu rigor metodològic, la personalització del producte i la seva optimització per realitzar esport d'elit, el fet d'haver arribat a l'elaboració del prototip, així com haver incorporat a l'usuari final en totes les fases.

El guanyador de l'altre accèssit ha estat Andreu Canut pel projecte titulat: "Construcció d'Equipaments per a la recuperació de la muralla de Castellbò", a la comarca catalana de l'Alt Urgell. El projecte ha estat dirigit pel professor José Muntañola.