Del 18 al 27 de novembre - Setmana de la Ciència 2011 “Viu la ciència!” a l'EETAC

Del 18 al 27 de novembre, l'Escola acollirà activitats vinculades a la 16ª Setmana de la Ciència.  Totes aquestes activitats es portaran a terme a la Sala d'Actes (C4-001).

Dilluns 21 de novembre la projecció del film "2001: Una Odisea en el Espacio",  i dijous 24 de novembre una Jornada sobre Smart Cities amb el títol de Bones Pràctiques cap a unes ciutats intel·ligents, més sostenibles.

Si llegiu la notícia trobareu més informació sobre les activitats que s'organitzen a arreu i en particular a Castelldefels i els nostre Campus.

Una àmplia i acurada oferta de divulgació adreçada a tots els públics que vol fomentar l’interès per les ciències i la tecnologia. Enguany, gran part de les activitats organitzades estan vinculades a la celebració de l'Any Internacional de la Química i de l'Any Internacional dels Boscos.

Si voleu veure altres activitats durant aquesta setmana, el Parc Mediterrani de la Tecnologia i l'Ajuntament de Castelldefels ofereixen un programa variat destinat a tot tipus de públic que podeu consultar aquí:

Les activitats que s'organitzaran a l'EETAC són les següents:

DILLUNS 21 de novembre

Projecció del film “2001: Una Odisea en el Espacio”

Ara fa 10 anys que  va passar la data mítica de 2001. On estem a l'espai i on estarem en els propers anys? Després del visionat de la pel·lícula discutirem amb una taula rodona d'experts sobre el tema. Activitat adreçada a tot tipus de públic.

Lloc: Sala d’Actes

Hora:16 h

DIJOUS 24 de novembre

JORNADA SOBRE SMART CITIES: Bones Pràctiques cap a unes ciutats intel·ligents, més sostenibles.

Aquesta jornada comptarà amb la participació dels professors de l’EETAC s’hi faran Taules rodones amb presentacions de bones pràctiques, exposicions i demostracions.

Lloc: Sala d’Actes

I al Campus:

DIMARTS 22 de novembre

Inauguració de la Setmana de la Ciència i de les noves Tecnologies i Conferència “Nanomedicina: la Medicina del Futur”

L’Inauguració comptarà amb la presència del Il·lm. Sr. Manuel Reyes, alcalde de Castelldefels, i del Dr. Daniel López-Codina, delegat del rector de la UPC al Campus del Baix Llobregat, inauguraran les activitats de la Setmana de la Ciència a la Sala d’Actes de l’EETAC. Seguidament, Romain Quindant, investigador de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), oferirà la conferència “Nanomedicina: la medicina del futur”.

Ponent: Romain Quindant, de l’Institut de Ciències Fotòniques

Lloc: Sala d’Actes de l'ICFO

Hora:18:25h

DIVENDES 25 de novembre

Presentació del llibre “Coneixes les comunicacions? Cóm funcionen Internet, el móvil l’MP3 i la TDT?”

En aquesta presentació s'intentarà explicar de forma planera el funcionament d'algunes de les tecnologies que es tracten en el llibre. Després de la xerrada es visitaran dos dels demostradors que tenen al centre (Adrenaline i Extreme).

Lloc: Sala d’Actes CCTC

Hora:18h